Produse cu cel mai bun raport design-calitate-prețContact 031 333 0332  

Meniu

Întrebări frecvente

Există posibilitatea să pot vedea produsele într-un magazin fizic?

Mezoni activează doar ca magazin online, însă încercăm pe cât posibil să vă oferim informații cât mai detaliate cu privire la produsele noastre, pentru ca dumneavoastră să le puteți alege pe cele care vi se potrivesc cel mai bine.

Care este procedura de vânzare?

Săptămâna de săptămâna selectăm cu grijă cele mai bune produse din toate colțurile Europei, pe care vi le prezentăm în cadrul unei oferte pe o perioadă limitată de timp. După expirarea termenului dat, produsele nu mai sunt disponibile pentru achiziție. De aceea, este indicat să cumpărați produsul preferat în momentul în care este vizibil pe Site. Nu există nici o garanție că vom mai avea același produs din nou însă facem tot posibilul să readucem pe Site produsele îndrăgite de clienții noștri.

Cum pot căuta produsele pe Site?

Fiecare produs este prezentat în cadrul unei oferte și poate fi căutat și în bară de căutare de pe site sau în submeniul aferent categoriei din care face parte.

Cum și când se livrează produsele?

Stocul nostru se schimbă zi de zi și de aceea veți putea vedea perioada de livrare estimată la nivelul fiecărui produs. Avem produse aflate deja în stocul nostru pentru care perioada de livrare este doar de câteva zile însă pentru cele care trebuie recumparate din Europa și ulterior trimise dumneavoastră, livrarea va dura mai mult. Pentru transportul comenzilor lucrăm doar cu firme de curierat rapid care ne garantează că coletul dumneavoastră se va trimite în condiții de maximă siguranță, în cel mai scurt timp.

Cât costă livrarea?

Pentru comenzile mai mari de 250 lei, transportul este gratuit, cu exceptia produselor supradmensionate din urmatoarele categorii, pentru care se aplica o taxa de transport de 99 lei:

  • Canapele
  • Mobilier Living
  • Mobilier Dormitor

Pentru comenzile mai mici de 250 de lei, taxa de livrare este de 20 lei pentru plata ramburs și 15 lei pentru plata prin card online sau transfer bancar.

Cum se aplică livrarea gratuită?

Atunci când comanda dumneavoastră depășește valoarea de 250 de lei, beneficiați de transport gratuit din partea noastră, cu excepția situațiilor de mai jos:

  • Taxa de livrare este de 20 lei pentru toate localitățile ce nu se află în aria de acoperire a firmei de curierat, listă disponibilă aici.
  • Comanda totală este de 250 lei dar ați optat pentru livrarea produselor în expediții diferite. Primul colet rezultat în urma comenzii are livrare gratuită și pentru fiecare colet suplimentar se percepe o taxă de 11 lei.
  • Produsele comandate sunt încadrate în categoriile pentru care se percepe taxă de transport (Canapele, Mobilier living și Mobilier dormitor).

Cum returnez un produs?

Este în regulă să vă răzgândiți. Dacă produsul comandat nu este tocmai pe placul dumneavoastră, aveți la dispoziție 30 zile calendaristice pentru a-l returna, din momentul în care ați primit coletul. Tot ce trebuie să faceți este să completați formularul de Retur pe care îl găsiți în Termeni și Condiții sau in contul dvs. si să trimiteți înapoi produsul, nedeteriorat.