Meniu

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE ”De black friday poti primi 500 lei inapoi”

1. Organizatorul campaniei
1.1. Campania „De black friday poti primi 500 lei inapoi” (denumita in cele ce urmeaza "Campania")
este organizata de TBI BANK EAD Sofia – Sucursala Bucuresti, cu sediul social in Bucuresti, str.
Putul lui Zamfir nr. 8-12, etaj 4, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.
J2012011691401, avand CUI RO 30771201, in Registrul Institutiilor de Credit sub nr. RB-PJS-40-
068/30.08.2012, operator de date cu caracter personal inregistrat sub numarul 26838, reprezentata de
Andrei Birsan, conform împuternicirii nr. 1 din data de 04.01.2024, denumita in continuare
"Organizator", in conformitate cu prevederile din prezentul regulament de campanie denumit in
continuare “Regulament”.
1.2. Campania se va derula in conformitate cu prevederile prezentului Regulament (denumit in
continuare "Regulament"), care este obligatoriu pentru toti participantii. Prin participarea la aceasta
campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor
si conditiilor prezentului Regulament, nerespectarea acestora avand ca efect neacordarea beneficiilor
oferite de Organizator.
1.3. Regulamentul este disponibil in mod gratuit pe site-ul oficial al Organizatorului: tbibank.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica unilateral si oricand prezentul Regulament, intocmind
un Act aditional in acest sens, urmand ca modificsarile sa intre in vigoare in momentul comunicarii
lor prin postarea pe site-ul oficial al Organizatorului www.tbibank.ro cu cel putin o zi lucratoare
inainte de intrarea lor in vigoare. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate in cazul in care
participantii nu au luat la cunostinta despre forma actualizata a Regulamentului.
2. Scopul campaniei
Campania este destinata promovarii Creditelor de achizitie bunuri/servicii si se adreseaza persoanelor
fizice care achizitioneaza produse si servicii online de la comerciantii parteneri ai Organizatorului
sau de la magazinele online disponibile in aplicatia mobila tbi, cu plata pretului in rate, prin credit
acordat de catre Organizator si care indeplinesc conditiile descrise in art. 5 din prezentul Regulament.
3. Durata campaniei
3.1. Campania se desfasoara in perioada 01.11.2025 - 30.11.2025, pe tot teritoriul Romaniei, exclusiv
in mediul online, clientii fiind impartiti in doua categorii, astfel:
• Prima categorie: clientii care achizitioneaza produse si/sau servicii online prin solutia de
finantare tbi bank, disponibila pe site-urile magazinelor online partenere tbi bank, cu
exceptia urmatoarelor magazine online: eMAG, Temu. Lista magazinelor online partenere
tbi poate fi consultata pe website-ul tbi bank: tbibank.ro
• A doua categorie: clientii care achizitioneaza prin intermediul aplicatiei mobile tbi app, la
toate magazinele online disponibile in aplicatie.
3.2. Perioada prezentei Campanii poate fi modificata de catre Organizator, prin actualizarea
prezentului regulament.
4. Premiile campaniei
4.1. Organizatorul ofera, prin tragere la sorti, 270 (douasutesaptezeci) premii in valoare neta de 500
lei pentru fiecare castigator care are un contract de credit aprobat, valoare ce poate fi utilizata de
client pentru compensarea sumelor pe care le va datora Organizatorului in baza contractului de credit,
conditii descrise la art. 6, punct 6.8 din prezentul Regulament.
Premiile vor fi distribuite astfel:
• Pentru prima categorie de participanti: 250 (douasutecinzeci) premii pentru Participantii
care acceseaza finantare pentru cumparaturi achizitionate din magazinele online partenere tbi
bank. Campania este valabila pentru toti comerciantii parteneri tbi din mediul online (websiteuri), cu exceptia urmatoarelor magazine online: eMAG, Temu;
• Pentru a doua categorie de participanti: 20 (douazeci) premii pentru Participantii care
acceseaza finantare pentru achizitii realizate prin intermediul aplicatiei mobile tbi, la toate
magazinele online disponibile in aplicatie.
4.2. Castigatorii Premiilor nu au posibilitatea sa primeasca alte beneficii in locul celor oferite in
cadrul Campaniei si nici sa solicite modificarea premiului acordat conform Regulamentului sau sa
solicite contravaloarea in bani a premiului.
4.3. Valoarea totala a premiilor acordate in aceasta campanie este de 135.000 lei.
4.4. Orice eroare in datele furnizate de catre Participanti nu atrage raspunderea Organizatorului. Pe
cale de consecinta, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti
a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordarii premiului in conditii normale.
4.5. In situatia descoperirii de catre Organizator a unei/unor fapte cu privire la care exista suspiciuni
intemeiate de frauda, fapta/fapte savarsita/savarsite pana la momentul acordarii premiilor, se va
proceda dupa cum urmeaza:
a) daca fapta este descoperita anterior acordarii premiului, atunci Organizatorul are dreptul sa elimine
persoana care a savarsit frauda din cadrul Participantilor;
b) daca fapta este descoperita ulterior acordarii premiului, Organizatorul este in drept sa solicite
persoanei care a savarsit frauda returnarea premiului.
5. Dreptul de participare la campanie
5.1. La aceasta campanie pot participa persoane fizice (denumite in continuare „Participanti”), care
indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) sunt cetateni romani cu domiciliul/rezidenta in Romania;
b) au varsta cuprinsa intre 18 ani (impliniti la data semnarii contractului de credit) si maxim 74
de ani (impliniti la data finalizarii duratei contractului de credit);
c) contracteaza un credit de la TBI Bank EAD Sofia – Sucursala Bucuresti pentru finantarea
achizitiei bunurilor / serviciilor de pe platformele online ale partenerilor Organizatorului,
indiferent de industrie (cu exceptia urmatoarelor magazine online: eMAG, Temu) sau prin
intermediul aplicatiei mobile tbi app, la toate magazinele online disponibile in aplicatie.
d) valoarea pretului de achizitie al bunului/serviciului finantat va fi de minim 1.000 lei;
e) nu si-au exercitat dreptul de retragere din contract in termen de 14 (paisprezece) zile de la
semnarea contractului;
f) creditul este aprobat de catre Organizator si acordat in perioada campaniei;
g) nu si-a exercitat dreptul de restrictionare a prelucrarii datelor cu caracter personal.
5.2. Toti participantii la Campanie sunt obligati sa indeplineasca toate conditiile de participare la
Campanie asa cum sunt descrise in prezentul Regulament.
5.3. La Campanie nu pot participa angajatii Organizatorului, angajatii societatilor din grupul
Organizatorului, precum si afinii si rudele de gradul 1 ai acestora.
5.4. Organizatorul are dreptul de a solicita, dupa caz, orice documente necesare in analiza de
creditare, de a analiza si de a aproba sau respinge solicitarea de acordare a creditului, conform
normelor sale interne si reglementarilor legale in vigoare.
6. Mecanismul campaniei
6.1. Pe durata derularii Campaniei, Organizatorul desfasoara campanii de promovare in mediul
online, constand in bannere afisate pe site-urile comerciantilor parteneri si/sau pe paginile de
socializare ale acestora, si in aplicatia mobila tbi app. Retelele din mediu online nu sunt parte si nu
au nicio responsabilitate fata de Campania desfasurata conform prezentului Regulament. Promovarea
se va face atat catre clientii existenti ai Organizatorului cat si catre clienti noi, informandu-i despre
Campanie, conditiile de participare la Campanie si beneficiile acesteia.
6.2. Clientii interesati de contractarea unui Credit pentru finantarea achizitiei bunurilor/serviciilor
disponibile la partenerii Organizatorului aplica online direct de pe site-urile partenerilor participanti
in campanie sau din aplicatia mobila tbi app. Pentru orice informatii suplimentare (inclusiv despre
comerciantii parteneri, precum si locatiile acestora) acestia pot contacta Serviciul Relatii Clienti la
numarul de telefon 021/529 86 00.
6.3. In cazul in care Cererea de credit este aprobata si creditul este acordat in baza contractului de
credit semnat, clientul intra automat in baza de date interna pe listele clientilor participanti la
Campanie.
6.4. Pentru acordarea celor 270 (douasutesaptezeci) premii se vor efectua 2 (doua) trageri la sorti,
pentru fiecare categorie de clienti in parte, in data de 16.12.2025, in prezenta unui notar care va
consemna datele extragerii:
• Pentru Prima categorie: o extragere pentru cele 250 (douasutecincizeci) premii destinate
Participantilor care au realizat achizitii prin magazinele online partenere (cu exceptia
urmatoarelor magazine online: eMAG, Temu);
• Pentru a doua categorie: o extragere pentru cele 20 (douazeci) premii destinate Participantilor
care au realizat achizitii prin aplicatia mobila tbi app.
6.5. La tragerea la sorti vor fi inclusi clientii eligibili in conformitate cu articolul 5, segmentati in
doua categorii distincte, corespunzatoare celor doua tipuri de canale: magazine online partenere si
aplicatia mobila tbi app.
6.6. Un participant poate castiga un singur premiu si intra cu o singura sansa la tragerea la sorti pentru
unul dintre cele 270 (douasutesaptezeci) premii. La tragerile la sorti:
• pentru Prima categorie de participanti, vor fi desemnati 250 (douasutecinzeci) castigatori si 3
(trei) rezerve;
• pentru a Doua categorie de participanti, vor fi desemnati 20 (douazeci) castigatori si 3 (trei)
rezerve.
Rezevele sunt necesare pentru situatiile in care castigatorii nu pot fi contactati in 3 (trei) zile
lucratoare consecutive de la data stabilita prin prezentul regulament pentru contactarea
castigatorilor conform articol 6.7. Si in cazul rezervelor se va aplica aceeasi regula de 3 (trei)
zile, perioada in care vor fi contactati zilnic pe datele de contact furnizate Bancii. In cazul in care
un castigator nu poate fi contactat si nici rezervele, premiul ramane la Organizator.
6.7. Acordarea premiului (alocarea sumei pe contractul de credit incheiat) va fi realizata dupa
finalizarea Campaniei, in maxim 40 de zile calendaristice, in functie de perioada necesara finalizarii
verificarilor si procesarii interne.
6.8. Pentru intrarea in posesia premiului de catre clientii castigatori, Organizatorul va derula
urmatoarele etape:
• dupa finalizarea listei de clienti castigatori ai prezentei Campanii, tbi bank va proceda la alocarea
sumei de 500 lei pe contractul de credit;
• pe baza optiunii exprimate de client (transmisa telefonic sau prin e-mail), tbi bank va aplica suma
de 500 lei astfel:
o fie ca rambursare anticipata partiala (cu pastrarea ratei lunare si reducerea duratei creditului),
o fie ca plata integrala sau partiala a unei rate lunare, in functie de valoarea acesteia;
• dupa procesarea in sistem (in functie de optiunea aleasa de clientul castigator), tbi bank va
comunica soldul ramas de rambursat dupa efectuarea rambursarii efectuate precum si noua
perioada de creditare aferenta diminuarii;
• clientii vor fi contactati si informati cu privire la premiile castigate, fiindu-le transmis graficul de
rambursare actualizat dupa efectuarea rambursarii anticipate partiale sau dupa achitarea integrala
sau partiala a unei rate lunare, in functie de valoarea acesteia;
• noul scadentar/grafic de rambursare va fi trimis catre clientii castigatori, fie prin posta la adresa
de corespondenta indicata de client la momentul contractarii si aprobarii creditului, fie pe e-mail
la adresa de e-mail indicata la momentul contractarii si aprobarii creditului, conform optiunii
clientului din cererea de credit.
7. Taxe si impozite
7.1. Pentru premiile care depasesc suma de 600 de lei Organizatorul va calcula si vira la Bugetul de
stat in numele castigatorului impozitul datorat pentru premiul obtinut de castigator conform
legislatiei in vigoare.
7.2. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiile Campaniei
sunt in sarcina exclusiva a Participantilor.
7.3. Prin prezentul Regulament, Participantii sunt informati cu privire la mecanismul de impozitare
aplicat de Organizator.
8. Reguli generale
8.1. Campania poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul
imposibilitatii tbi bank, din motive independente de vointa sa, de a o continua.
8.2. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi
controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in
imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente
sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte
catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a
Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului etc.
8.3. Eventualele litigii intre TBI BANK EAD Sofia – Sucursala Bucuresti si participantii la Campanie
se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care solutionarea amiabila nu este posibila, litigiile
vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti competente. Legea aplicabila este legea romana.
8.4. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre TBI BANK EAD
Sofia – Sucursala Bucuresti la sediul din Str. Putul lui Zamfir nr. 8-12, etaj 4, Sector 1, Romania.
8.5. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative care ar putea afecta
imaginea sau costurile acestei Campanii.
8.6. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de
premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza
dovezilor existente.
8.7. Clientii recompensati nu au posibilitatea de a cere modificarea parametrilor recompenselor.
9. Prelucrarea datelor personale
9.1. Datele personale ale participantilor la Campanie sunt procesate de Organizator in conformitate
cu prevederile Politicii de confidentialitate publicate pe site-ul www.tbibank.ro.
9.2. Prin participarea la aceasta campanie, va dati acordul cu privire la prelucrarea datelor
dumneavoastra in ceea ce priveste tragerea la sorti si primirea premiului, solicitarea documentelor cu
privire la verificarea identitatii dumneavoastra si a documentelor necesare validarii castigatorului,
precum si postarea datelor dumneavoastra personale mentionate mai sus, pe retelele de socializare
ale Organizatorului si ale Partenerului si pe site-ul companiei. Aceste date nu se vor prelucra de catre
companie in alte scopuri ulterioare inmanarii premiului si incheierii Campaniei.
9.3. Organizatorul Campaniei, in calitate de operator de date, prelucreaza datele cu caracter personal
ale Participantilor Campaniei cu stricta respectare a legislatiei in domeniul protectiei datelor.
9.4. Monitorizarea respectarii cerintelor legale in acest domeniu este asigurata inclusiv de catre
responsabilul cu protectia datelor desemnat in cadrul Organizatorului Campaniei, avand urmatoarele
date de contact: DPO@tbibank.ro, telefon 0738 757 126
9.5. Organizatorul Campaniei colecteaza, stocheaza si prelucreaza date cu caracter personal ale
Participantilor pe care acestia le furnizeaza in mod direct pentru scopuri legate de organizarea si
desfasurarea Campaniei.
9.6. Datele cu caracter personal sunt stocate in vederea prelucrarii lor pe durata necesara atingerii
scopurilor de prelucrare mentionate mai sus pentru o perioada de maxim 3 (trei) luni de la finalizarea
campaniei.
9.7. Datele cu caracter personal ale Participantilor pot fi transmise partenerilor contractuali ai
Organizatorului Campaniei care asista la organizarea si desfasurarea Campaniei si realizarii
scopurilor mentionate mai sus, altor parteneri contractuali, companiilor din acelasi grup cu
Organizatorul si autoritatilor publice potrivit dispozitiilor legale.
9.8. Furnizarea de catre Participanti a datelor cu caracter personal este o obligatie a acestora necesara
pentru a putea beneficia de produsele/serviciile care fac obiectul acestei Campanii. Refuzul de a
furniza/prelucra datele cu caracter personal in conditiile descrise prin prezentul Regulament ori
furnizarea incorecta/incompleta a acestora atrage imposibilitatea de a beneficia de
produsele/serviciile Bancii supuse Campaniei.
9.9. In legatura cu aceasta prelucrare de date, aveti dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de
a va opune prelucrarilor ulterioare, in limitele si conditiile prevazute de lege, precum si dreptul la
restrictionarea prelucrarii, aceasta restrictionare avand ca si consecinta retragerea dumneavoastra din
cadrul Campaniei. De asemenea, aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale cu caracter
automat, precum si dreptul de a va adresa instantelor de judecata. In plus, aveti dreptul de a depune
plangeri la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in
legatura cu aceasta prelucrare de date. De asemenea, daca alegeti sa oferiti consimtamantul
dumneavoastra in scop de marketing, aveti dreptul sa-l retrageti in orice moment prin email la adresa
sesizari@tbibank.ro sau la numarul de telefon 021 529 86 00.
9.10. Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in care datele cu caracter personal sunt
prelucrate, va rugam sa va adresati: dpo@tbibank.ro sau la numarul de telefon 0738 757 126.
9.11. Prin participarea in aceasta Campanie in modalitatile prevazute de Regulament, participantii au
luat la cunostinta de prelucrarea datelor cu caracter personal ale acestora in conditiile descrise in
prezenta Sectiune.

Top